Leadership & Soft Skills

Cum adaptezi leadershipul și cultura organizațională la noua realitate

14 Mai 2020
În webinarul de pe 7 mai, am vorbit despre leadership și cum se schimbă în această perioadă de criză cultura organizațiilor, alături de Magor Csibi, care conduce departamentul de L [...]

Cum atragi, testezi și păstrezi talentul pe noua piață

8 Mai 2020
Pentru afacerile la început de drum, găsirea oamenilor potriviți pentru a-și completa echipele este un proces plin de provocări. Perioada dificilă pe care o traversăm face ca gesti [...]

10 idei care te ajută să fii mai productiv

21 Aprilie 2020
Pe 15 aprilie am vorbit despre prioritizare, productivitate și time management cu Iulian Olariu, Trainer & Visual Facilitator.

Cum poți depăși blocajele în perioade de criză sau incertitudine

13 Aprilie 2020
Pe 8 aprilie l-am avut alături de noi pe Andrei Roșca, Change Strategist, care ne-a învățat cum să trecem mai ușor prin perioadele pline de incertitudine (așa cum este perioada pan [...]

11 sfaturi pentru negocierile în timp de criză

6 Aprilie 2020
În situații de criză, așa cum este cea cu care ne confruntăm în prezent, antreprenorii trebuie să găsească și soluții de gestionare a provocărilor care apar pe mai multe planuri. I [...]

Employer branding pentru antreprenori

17 August 2019
Chiar dacă afacerea ta este la început, nu este prea devreme să îți construiești brandul de angajator. E important să știi ce profil de angajat cauți, ce dorințe și preferințe are [...]

Educația financiară - 8 principii de urmat

3 Iulie 2018
"Educația financiară nu e despre bani, e despre viață." Asta a descoperit Adrian Asoltanie, după ani de antreprenoriat și lecții despre finanțe. Așa a ajuns la 8 principii de urmat [...]
Consultanță, coaching sau mentorat: alege soluția potrivită pentru tine

Consultanță, coaching sau mentorat: alege soluția potrivită pentru tine

13 Iunie 2018
Pentru a ajunge la alegerea potrivită pentru tine, în acest articol îți prezentăm aceste trei instrumente la care poți apela. Fie că alegi consultanță, coaching și/sau mentorat, ia [...]

Primii pași în business, alături de un mentor - un dans al oportunității

9 Iunie 2018
”Experiența ei mi-a redat faptul că nu trebuie să privesc doar înainte ci și în stânga și în dreapta, să-mi dau seama de oportunități”, spune Alex, unul dintre beneficiarii secțiun [...]

Busola valorilor, misiunea personală și impactul în business

12 Decembrie 2017
O invitație să reflectezi, nu atât de mult la lucrurile pe care le faci, ci la de ce faci ceea ce faci în fiecare zi.

Cum să identifici și să atragi talent în echipa ta

7 Decembrie 2017
Cele trei abilități care îți aduc succes în business, te pot ajuta să identifici și să atragi talent în echipa ta sunt: creativitatea, proactivitatea și focusul pe clienți/candidaț [...]

Cum să-ți folosești valorile colaborative ca să construiești scopul comun al firmei

28 Iulie 2017
Scopul comun îi uneste pe angajați, aduce eficienta, energie pozitiva, focus și resposabilitate. El este esențial pentru colaborare, inovație și rezultate.

10 principii care te ajută să-ți organizezi mai bine agenda

30 Mai 2017
Folosind un singur instrument de planificare poți obține o imagine de ansamblu a întregilor activități de care trebuie să te ocupi. Iată 10 principii care te pot ajuta să-ți organi [...]

Cum poți fi un mentor de succes

23 Mai 2017
Mentoratul este o relație bazată pe încredere, inspirație și respect reciproc. Ce ar trebui să facă, însă, un mentor pentru a fi unul de succes află din cursul de mai jos.

Mentoratul - cheia spre dezvoltarea afacerii tale

11 Mai 2017
Când construiești o afacere te confrunți cu o mulțime de provocări. Un mentor cu un parcurs îndelungat în antreprenoriat sau cu o experiență vastă într-o companie poate fi ghidul p [...]

Cum dezvolți o echipă performantă?

4 Mai 2017
O echipă este cea în care toți își doresc același lucru – dezvoltarea lor și a business-ului. Dar cum poți motiva angajații să lucreze ca o echipă? Urmărește cursul și află 5 princ [...]

Cum ții un interviu de angajare?

28 Aprilie 2017
Recrutarea omului potrivit poate avea un impact puternic asupra afacerii tale. Parte importantă din acest demers o reprezintă interviurile bine realizate. Află din curs cum să preg [...]

Cum îți alegi oamenii potriviți în echipa ta?

20 Martie 2017
Oamenii fac ca lucrurile să se întâmple și te ajută să îți îndeplinești obiectivele. Ce înseamnă ”background screening” mai exact și cum poți optimiza procesul de recrutare, află î [...]

This is a man’s world...

8 Februarie 2017
Cel puțin așa spune celebra piesă a lui James Brown. Unele dintre cele mai puternice afaceri din România, dar nu numai, sunt însă conduse de femei.

Cum negociem când nu avem putere de negociere?

31 Ianuarie 2017
Cum îți dozezi puterea de negociere în relația cu furnizorii atunci când ești la început de drum?

Marius Tudosiei – Antreprenoriatul, o poveste de dragoste

30 Ianuarie 2017
”A ieșit fabulos" este cea mai nepurtătoare de TVA recompensă pe care poți să o primești la un moment dat.

Cum poți fi lider?

30 Ianuarie 2017
A fi un lider înseamnă a încerca de fiecare dată altceva. Urmărește cursul și află care sunt principii ce definesc un team lider potrivit.

Tehnici de "gamification" pentru dezvoltarea afacerii

19 Ianuarie 2017
Dacă nu ai auzit până acum de "gamification", iată câteva informații utile despre cum ar putea fi folosit în procesele de învățare, campaniile de marketing sau cele de sales.

Cum găsim motivația optimă? (1)

11 Octombrie 2016
Ce faci cu angajații demotivați? Intrebarea e mereu pusă greșit: nu este dacă sunt sau nu motivați oamenii, ci de ce?

Cum găsim motivația optimă? (2)

11 Octombrie 2016
Noi suntem tot timpul motivati, insa nu in directia in care vor altii, ci in directia in care noi consideram ca este important.

Ce multi coach-i exista in ziua de azi… Sau nu?

11 Octombrie 2016
Dacă simți că te afli într-un blocaj în ceea ce privește rolul tău profesional, este posibil să te fi gândit deja să apelezi la serviciile unui coach. Înainte să faci asta, este bi [...]

Networking pe LinkedIn

14 Iunie 2016
În acest video vă descriu cum puteți folosi LinkedIn pentru networking-atât în contextul unei companii, cât și ca antreprenor sau freelancer. Cât de important este să aveți un prof [...]

Scurtă filozofie de Time Management

14 Iunie 2016
Timpul este o resursă de care dispunem cu toții în mod egal, dar modul în care reușim să ne organizăm și să stabilim prioritățile face diferența între o zi obisnuită și o zi produc [...]